Košík  

Žádné zboží

Poštovné 0Kč
Celkem 0Kč

Košík K pokladně

New products

No new products at this time

Newsletter

Heuréka - Ověřeno zákazníky

Reklamace

V případě potřeby využití reklamace ji lze uplatnit přímo u nás.

Reklamované zboží nám zašlete spolu s dokladem prokazujícím koupi zboží (kopie faktury) a vyplněný reklamační list. Vaše reklamace bude přijata a vyřízena rychleji.

Jak postupovat když…

  • je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. 
Zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte. 
Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat buď přepravce nebo naší společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

  • Jedná-li se o doručení Českou poštou: poškození zboží oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty

 

  • zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu. V tomto případě prosím napište na e-mail obchod@freya-shop.cz, kde vám individuálně pomůžeme.

Lhůta pro vyřízení reklamace

Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zboží k prodejci a končí vyřízením reklamace u prodejce.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

 

Upozornění: Peníze vám pošleme na účet. Vrácení peněz poštovní poukázkou není možné, děkujeme za pochopení.

 

Neopravitelná závada

Pokud bude reklamované zboží neopravitelné a záruka bude uznaná, bude vás individuálně kontaktovat reklamační oddělení a dohodne s vámi způsob řešení - výměna za nový kus nebo vrácení peněz.

V případě vrácení peněz, se toto provádí pouze na účet. Vrácení peněz poštovní poukázkou na adresu není možné.

Oprávněnost vaší reklamace bude na základě zaslaných dokumentů posouzena a vy budete poté kontaktováni a informováni naším reklamačním oddělením o dalším postupu.

 

 Důležitý dokument ke stažení

Reklamační list (doc, 42 kB)

 

Je dobré vědět, jak funguje záruka na zboží.

Jako každý obchod, i ten náš má své obchodní podmínky, kterými se řídí. Potřebujete reklamovat zboží nebo se potřebujete dozvědět, jak taková reklamace probíhá? Seznamte se s reklamačním řádem. Pokud jste si vybrali zboží a zjistili, že pro vás není to pravé, nebo jste se netrefili při výběru dárku, máte možnost vrátit zboží ve 14 denní lhůtě. Zboží musí být nenošené a nepoškozené s originálními visačkami a v případě spodního prádla v originálním a nepoškozeném obalu. Zboží zašlete doporučeně zpět na naši adresu společně s průvodním dopisem a kopií faktury a my vám následně zašleme peníze zpět na váš účet. Peníze za vrácené zboží zasíláme nejpozději do 14 dnů od doručení zásilky. Vrácení peněz poštovní poukázkou na adresu není možné, děkujeme za pochopení.